9 תשובות
נפגעת שנצ
אני מחכה ליזיזה שלי
מרגישה לא טוב
כי משעמם לי בחלום?!
כי אני לא ישנה בלילות
השעות הטובות של סטיפס. אנשים מאבדים טאקט.
שנצ...
כדי לעשות לך ספאמים בקיר ואז שתסנני אותי חחח
חכה תראה אולי זה יקרה.