9 תשובות
נפגעת שנצ
אני מחכה ליזיזה שלי
מרגישה לא טוב
~L~
כי משעמם לי בחלום?!
כי אני לא ישנה בלילות
השעות הטובות של סטיפס. אנשים מאבדים טאקט.
שנצ...
כדי לעשות לך ספאמים בקיר ואז שתסנני אותי חחח
חכה תראה אולי זה יקרה.