4 תשובות
מי גנב לך
דבר ראשון תתלונני למזכירה. אסור לך לעבור על זה בשקט. דבר שני תחפשי במחלקת אבידות. בטוח יש לכם בבית ספר, לנו יש. דבר שלישי משטרה. דבר רביעי לדבר עם ההורים דבר חמישי לשאול את הכיתה. דבר שישי לחכות
שואל השאלה:
פרצו אליי הביתה לא גנבו לי בבית ספר
פרצו אליי הביתה לא גנבו לי בבית ספר
אז תתחילי מהדבר השלישי
באותו הנושא: