4 תשובות
כי בהתחלה יותר מתרגשים
כי החיים חרא
קוראים לזה שלב ירח הדבש
(honeymoon phase)
זה נגמר אחרי כמה חודשים עד 3 שנים, ואז זוגיות הופכת לידידות עם סקס ונוחות אחד עם השני. או שנפרדים/בוגדים כשנגמרת ההתרגשות.
אנונימי
אה וזה סתם ניחוש שלי, אבל אנחש שזה ככה כדי שנעשה פרו ורבו בקלות רבה יותר כי בשלב הזה הרצון לפרו ורבו די חזק, אחרי זה הוא מתחלש כנראה.
אנונימי
באותו הנושא: