5 תשובות
כמו שכבר אמרו, ספטמבר זו הברירת מחדל שלהם (בשבוע השני של חודש ספטמבר ביום שלישי)
כמו שהשנה הם הכריזו על אייפון 11 ב10 בספטמבר. אז אם הם ימשיכו לפי התבנית הזאת, אז כנראה שב8 בספטמבר 2020 אנחנו כבר נראה את זה
מוזמנת לראות
שואל השאלה:
מתי את מעריכה שזה יצא?
אנונימית
בספטמבר כל שנה מוציאים
אני יודעת שמתכננים להוציא אייפון 12 ואייפון 9