7 תשובות
בחיפה יש בעיות חניה אבל אפשר למצוא חניה.
פשוט מה שנוח לך
זה לא עולה כסף
בגרנד לא עולה ולמושבה אין טעם להגיע עם אוטו אין חניה בכלל
D.N
שואל השאלה:
המושבה רחוקה מהגרנד?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם לא עולה כסף החנייה בגרנד, בכלל יש שם חניות?
אנונימית
המושבה רחוקה מהגרנד.
הגרנד קרוב לנשר יותר מאשר לחיפה.
אבל יש אוטובוס לגרנד מהאזור הזה אז לא תהיה לך בעיה להגיע לגנד
ויש חניות לפי מה שאני יודעת.
אני חיפאית לשעבר בגלל זה אני יודעת