5 תשובות
שאלה טובה
כי ההורים שלך החליטו להנות, פשןט תחיי את החיים ותצברי זכרונות.
להיוולד לסבול ולמות
ממש עברה לי המחשבה הזאת בראש לפני כמה ימים.
באמת למה.
רפשר להעביר את הזמן עד שנסיים כאן .. אבל תכלס למי יש כוח לחכות
באמת למה.
רפשר להעביר את הזמן עד שנסיים כאן .. אבל תכלס למי יש כוח לחכות
כדי להנות ולהספיק כל מה שאפשר :)
באותו הנושא: