4 תשובות
אין להם סיבה לשקר לך, אם אתה לא אוהב משהו במראה שלך אז תשנה את זה. אף בחורה לא מראה בך עניין? זה רק עניין של זמן. יכול להיות שחושבים שאתה משדר דחייה ואי רצון, קורה
שואל השאלה:
לא יודע עם הן לא מראות בי עניין אני פשוט מרגיש שאין לי טעם ללכת להתחיל עם מישהי כי לא נראה לי שמישהי תתחבר אלי
אנונימי
אין לך מה להפסיד, תיזום דברים בעצמך
אתה תמשיך לחכות ככה לנצח וחבל
מקסימום לא יתחברו אליך, תנסה לפחות
אל תשלול ישר, אוליי אתה נראה טוב ומדברים עליך כשאתה לא נמצא... אתה לא יכול לדעת