4 תשובות
לא
וואי איך שנאתי את הסצנה הזאת כזה סוף מטומטם
שואל השאלה:
ממש לא זה סוף מושלם מזל שזה היה באמת חיזיון כי קרלייל ג'ספר וסת' לא באמת מתים!!! לעומת זאת ג'יין הכלבה חיה אבל זה שווה תמחיר
ממש לא זה סוף מושלם מזל שזה היה באמת חיזיון כי קרלייל ג'ספר וסת' לא באמת מתים!!! לעומת זאת ג'יין הכלבה חיה אבל זה שווה תמחיר
אנונימי
זה היה כזה דפוק מה מושלם. נטו בזבזו לך את הזמן עם החיזיון הזה. אני הרגשתי כאילו רימו אותי. ואז כולם כזה הולכים הבייתה בשלום כאילו הפחד שהמנהיג ימות פותר את כל הבעיות (אז למה הוא נכנס לקרב מלכתחילה??) כזה מפגר פשוט בושה של כתיבה
באותו הנושא: