15 תשובות
קשקשים או אם את שמה קרם אז זה מהקרם
שואל השאלה:
את חושבת שזה ביצי כינים? הן ממש קטנות והן יוצאות בגושים כאלה, זה אף פעם לא היה לי..
אנונימית
עור מת שהצטבר לכדי גוש כשגירדת אותו
זה קשקשים.
או ביצי כינים
את שמה קרם על השיער?
ממש לא קשור לקרם
קשור ליובש בקרקפת מזה נוצר קשקשים תשתמשי בשמפו נגד קשקשים אני גם סובלת מזה ואני מחכה שזה יעבור כבר
שואל השאלה:
איך אפשר להיפטר מזה? הד אנד שולדרס לא עוזר לי
אנונימית
אם זה לא קשקשים, יש מצב שזה שאריות ממרכך שלא שטפת טוב מהשיער.
פשוט תחפפי.
שואל השאלה:
אני לא שמה קרמים
אנונימית
אני עכשיו משתמשת בשל דוקטור פישר והשתמשתי גם מהמרחקה בסופר פארם זה של לייף
שואל השאלה:
לא יכול להיות שאריות, יש לי את זה כבר יותר מחודש
אנונימית
זה יכול להיות קשור לקרם לדוגמה אני פעם השתמשתי בקרם ובסוף יום שבאתי לגרד בשיער יצאו גושים בריח של אותו הקרם

אבל זה יכול גם להיות קשקשים ככה לי יש כבר הרבה זמן לכי לרופא עור והוא ייתן לך חומר למרוח ושמפו מיוחד
כנראה שזה קשקשים
יש כל מיני סירטונים ביוטיוב באנגלית על איך להיפטר מזה
שמעתי שלשים חומץ תפוחים על השיער וכזה לחפוף איתו זה עוזר אבל צריך לשים את זה השפריצו ולשים חצי מים חצי חומץ
מדובר בביצי כינים כאשר שהן נבקעו מביצהן
לקראת החוצה הגושים שאת מתארת זה הקליפה והרוק שהכינה עשתה
מניסיון
באותו הנושא: