7 תשובות
לא יודעת
לא רוצה לחשוב על זה בכלל.
לא אוהבת לחשוב ככה.. פשוט לחיות את החיים.
מאושרת ולהיכנס לספרי ההיסטוריה (גם אם זה משהו פעוט)
לישון ולא לקום
עם משפחה גדולה, ועם הידיעה שניצלתי את החיים
להיפטר מכל הכאב והאשמה שלי, ולנצל אותם על הסוף
באותו הנושא: