6 תשובות
אין ממש מה לעשות, את לא יכולה לחזור ליסודי. מציעה לך דבר כזה- לעבור לבית ספר שהוא יותר קל בחומר הלימודי/ לעבור לבית ספר שהחברות הקודמות היו בו.
תהני מכל שלב בחיים, הכל עובר!
תהני מכל שלב בחיים, הכל עובר!
שואל השאלה:
חברות שלי הלכו לבתי ספר ברמה לימודית נמוכה ואני לא רוצה
חברות שלי הלכו לבתי ספר ברמה לימודית נמוכה ואני לא רוצה
אנונימית
אני מבינה אותך האמת, אני בכיתה יא בבית ספר שהוא גם רמה גבוהה, שאר החברות שהיו איתי ביסודי לומדות בבית ספר שהוא ברמה די נמוכה..
פשוט התחברתי לבנות בבית ספר שלי והכל הסתדר לי, אולי תנסי להתחבר?
פשוט התחברתי לבנות בבית ספר שלי והכל הסתדר לי, אולי תנסי להתחבר?
שואל השאלה:
ניסיתי אבל אני לא אוהבת את הילדים בכיתה שלי
ניסיתי אבל אני לא אוהבת את הילדים בכיתה שלי
אנונימית
את יכולה לעבור כיתה?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
באותו הנושא: