5 תשובות
אני תמיד מכינה עם שמן זית.. זה סבבה
כן זה הרבה יותר טעים
כן לגמרי
כן, אני מכינה עם שמן זית
ברור אני כל הזמן מכינה ככה
באותו הנושא: