18 תשובות
תנסי לשכנע אותה עוד, ואם לא תלכי כשתהיי יותר גדולה
שואל השאלה:
זה לא עניין של לשכנע זה עינין של דת ולחבד אותה!
אנונימית
לכבד*
שאלה מוקדמת
את בחרת להיות דתיה? את באמת מאמינה?
ושנית אל תשימי לב אליה לכי בגיל 18 לאן שרק תירצו אלו יהיה רק החיים שלך.
ובנתיים תלמדי רקע כמו כל מיני מחזות מעניינים ותנסי "לשחק" לבד בחדר שלך
את יכולה לומר לה שזה מה שאת רוצה לעסוק בו ואת יכולה לבקש ממנה ללכת לחוג ואולי היא תסכים
אל תוותרי על החלום
תעשי מהעל הלב שלך.. בעיקרון אני הייתי מכבד את אמא
שואל השאלה:
תודה אולי באמת אני ידבר איתה פנים מול פנים ולהגיד שזה מה שאני מחליטה כרגע . מקווה שהיא תבין . אם לא כנראה זה צריך לחכות לעוד 4 שנים
תודה!
אנונימית
אם זה עניין של לכבד, אז מה ההבדל בין עכשיו לבין עוד 4 שנים?
תלכי לבית ספר למשחק דתי
שואל השאלה:
אין מקום כזה בישביל הגיל שלי! באזור שאני גרה
אנונימית
או שתחכי ותתאמני לבד בנתיים או שתדברי איתה
יעל שלבייה הייתה בבית ספר דתי ותראי איפה היא עכשיו
אנונימית
אי אפשר להיות שחקנית ולהשאר דתיה. כל העולם הזה משחק על התשוקות והיצרים וכל דבר יצרי שבאדם. זה דבר שמנוגד לדת.
מורא
ככ לא נכון.
להקשיב לאמא. היא רוצה בטובתך. להיות שחקינית שמחקת בפני גברים - זה לא מסתדר אם הדת, כי זה נקרא להחטיא את הרבים.
מקווה שלא תקחי את התשובות של מורא ותוצאה בתור תשובות לגיטימיות. הם קיצוניים מאוד.
דווקא התשובות שלנו הם ליגיטימיות. שלכם - לא. אתה יודע למה? כי אנחנו כתבבנו את מה שההלכה ואמרת על מקרה זכה באמת, אתם - לא. וכן, האמת היא קיצונית וברור שצריך ללכת עם האמת בקיצוניות (עיין בקובץ אגרות לחזון איש, חלק ג, אגרת סא).
בוודאי שכן - מה יש בעולם הזה? מה רואים בדרך כלל בעולם המוזיקה והסרטים? רק יצרים, שטחיות ריקנות.