5 תשובות
להחליק שיער זה תמיד עושה בחורה יפה גם אם הפנים לא משהו
ניתוח פלסטי?
איפור?
לתפח תצמל
איפור?
לתפח תצמל
איפור
מחליק
מחליק
צריך לראות אותך בשביל לדעת מה את יכולה לשפר אבל בכללי:
1. לחטב את הגוף.
2. גשר
3. ניתוח אף.
4. משקפיים מחמיאות/ ניתוח לייזר.
5. בגדים עם סטייל יפה שמתאימים לגוף שלך.
6. איפור שיוסיף למראה שלך(לא להגזים איתו)
7.למצוא תסרוקת שמתאימה לך, אם שיער חלק מתאים לך יותר אז לעשות החלקה.
8. לצבוע את השיער לצבע שיוסיף או לעשות גוונים.
9. נזם/ספטום/עגילים שיוסיפו למראה שלך.
10. אם שיזוף הולם אותך יותר אז להשתזף.
11. להוריד שיער במקומות הנדרשים.
12. לשים בושם.
13. אם העור פנים שלך בעייתי לטפל בו.
נראה לי שכתבתי מספיק בהצלחה :)
1. לחטב את הגוף.
2. גשר
3. ניתוח אף.
4. משקפיים מחמיאות/ ניתוח לייזר.
5. בגדים עם סטייל יפה שמתאימים לגוף שלך.
6. איפור שיוסיף למראה שלך(לא להגזים איתו)
7.למצוא תסרוקת שמתאימה לך, אם שיער חלק מתאים לך יותר אז לעשות החלקה.
8. לצבוע את השיער לצבע שיוסיף או לעשות גוונים.
9. נזם/ספטום/עגילים שיוסיפו למראה שלך.
10. אם שיזוף הולם אותך יותר אז להשתזף.
11. להוריד שיער במקומות הנדרשים.
12. לשים בושם.
13. אם העור פנים שלך בעייתי לטפל בו.
נראה לי שכתבתי מספיק בהצלחה :)
מה בעצמך את לא אוהבת?
יופי זה עיניין מאוד אישי... את יכולה לחשוב שמשהו בך מכוער ומישהו יכול לחשוב שזה הדבר הכי יפה בך
בעיניין נגיד של עיצוב וחיטוב הגוף - אני מתאמנת כבר שנה 3 פעמים בשבוע . אני עושה פעמיים פילאטיס ועוד פעם אחת של אימון כוח עם משקולות ועיצוב הגוף. עם המון התמדה אני רואה תוצאות!!!! (הרגליים שלי ממש רזות וחטובות עכשיו, הישבן הרבה יותר מעוצב לרצוני...)
זה דבר אחד
מבחינת תזונה - ממליצה לשתות 2 ליטר של מים לפחות כל יום. זה שינוי שהכנסתי לחיים שלי לאחרונה וזה גם גורם לי להרגיש יותר טוב וגם גורם לי לשמור על המשקל (לפעמים הגוף אומר לך שאת רעבה ובעצם אחרי שאת שותה מים זה עובר... וגם זה עוזר לחילוף חומרים) בנוסף זה עוזר לשמור על עור הפנים. תנסי לאכול כמה שיותר אוכל ביתי וכמה שפחות גאנק פוד. תאכלי מאוזן עם פירות וירקות, חלבונים . תתני לגוף את מה שהוא צריך.
לגבי עור פנים - אני לא יודעת מה מצב העור שלך (איזה סוג עור יש לך, האם את סובלת מפצעים?) אבל אני ממליצה לשטוף את הפנים עם סבון שמתאים לך בבוקר ובערב ולשים קרם לחות
זה יגרום לעור שלך להיראות נקי
את יכולה למרוח קרם גוף ולשים בושם אם זה גורם לך להרגיש מטופחת
לשים לק או אודם או איפור כלשהו (שוב רק אם זה גורם לך להרגיש יפה... אבל זה ממש לא חובה)
את יכולה לסדר גבות אצל מישהי מוסמכת במידה והם פרועות ולא מסודרות וללכת לרופא שיניים ושיננית כדי לדאוג לנראות של השיניים שלך ולריח פה טוב
אני אוהבת תכשיטים גם זה גורם לי להרגיש נשית ויפה... טבעות, צמיד, שעון יד, שרשרת ועגילים
תנסי למצוא בגדים שאת אוהבת ושמחמיאים לך
אולי תספורת חדשה?
ובכללי תשמרי על עצמך ועל הבריאות שלך!
יופי זה עיניין מאוד אישי... את יכולה לחשוב שמשהו בך מכוער ומישהו יכול לחשוב שזה הדבר הכי יפה בך
בעיניין נגיד של עיצוב וחיטוב הגוף - אני מתאמנת כבר שנה 3 פעמים בשבוע . אני עושה פעמיים פילאטיס ועוד פעם אחת של אימון כוח עם משקולות ועיצוב הגוף. עם המון התמדה אני רואה תוצאות!!!! (הרגליים שלי ממש רזות וחטובות עכשיו, הישבן הרבה יותר מעוצב לרצוני...)
זה דבר אחד
מבחינת תזונה - ממליצה לשתות 2 ליטר של מים לפחות כל יום. זה שינוי שהכנסתי לחיים שלי לאחרונה וזה גם גורם לי להרגיש יותר טוב וגם גורם לי לשמור על המשקל (לפעמים הגוף אומר לך שאת רעבה ובעצם אחרי שאת שותה מים זה עובר... וגם זה עוזר לחילוף חומרים) בנוסף זה עוזר לשמור על עור הפנים. תנסי לאכול כמה שיותר אוכל ביתי וכמה שפחות גאנק פוד. תאכלי מאוזן עם פירות וירקות, חלבונים . תתני לגוף את מה שהוא צריך.
לגבי עור פנים - אני לא יודעת מה מצב העור שלך (איזה סוג עור יש לך, האם את סובלת מפצעים?) אבל אני ממליצה לשטוף את הפנים עם סבון שמתאים לך בבוקר ובערב ולשים קרם לחות
זה יגרום לעור שלך להיראות נקי
את יכולה למרוח קרם גוף ולשים בושם אם זה גורם לך להרגיש מטופחת
לשים לק או אודם או איפור כלשהו (שוב רק אם זה גורם לך להרגיש יפה... אבל זה ממש לא חובה)
את יכולה לסדר גבות אצל מישהי מוסמכת במידה והם פרועות ולא מסודרות וללכת לרופא שיניים ושיננית כדי לדאוג לנראות של השיניים שלך ולריח פה טוב
אני אוהבת תכשיטים גם זה גורם לי להרגיש נשית ויפה... טבעות, צמיד, שעון יד, שרשרת ועגילים
תנסי למצוא בגדים שאת אוהבת ושמחמיאים לך
אולי תספורת חדשה?
ובכללי תשמרי על עצמך ועל הבריאות שלך!