8 תשובות
הכל טוב
זה רק טסט ראשון
תעברי על מה שלא עשית טוב ותתכונני לפעם הבאה
אמא שלי עברה רק בטסט חמישי והיום היא נהגת מעולה
זה רק טסט ראשון
תעברי על מה שלא עשית טוב ותתכונני לפעם הבאה
אמא שלי עברה רק בטסט חמישי והיום היא נהגת מעולה
נכשלתי 3 טסטים.
חשבתי שאני עוברת טסט ראשון בקלי קלות
השיעורי נהיגה עברו לי מדהים..
אבל ככה זה בחיים יש הפתעות
לא נורא, טסט הבא תבטיחי לעצמך שתתני הכל כדי לעבור ותמיד תזכרי, בסוף כולם ע ו ב ר י ם.
חשבתי שאני עוברת טסט ראשון בקלי קלות
השיעורי נהיגה עברו לי מדהים..
אבל ככה זה בחיים יש הפתעות
לא נורא, טסט הבא תבטיחי לעצמך שתתני הכל כדי לעבור ותמיד תזכרי, בסוף כולם ע ו ב ר י ם.
אנונימית
אנונימית יקרה
אל תדאגי
זאת רק ההתחלה
זה לא סוף העולם
תעשי עוד טסט וזה הושלם
גם לעבור בטסט השני
זה הגיוני
אל תחששי
אל תתמרמרי
את ללא מלווה עוד תנהגי
אז תמשיכי לנסות
ואל תוותרי
אולי כן כי הפקקים פה זה נוראי
אל תדאגי
זאת רק ההתחלה
זה לא סוף העולם
תעשי עוד טסט וזה הושלם
גם לעבור בטסט השני
זה הגיוני
אל תחששי
אל תתמרמרי
את ללא מלווה עוד תנהגי
אז תמשיכי לנסות
ואל תוותרי
אולי כן כי הפקקים פה זה נוראי
נכשלתי שלוש טסטים חשבתי שהראשון ילך לי ככה טוב אבל מסתבר שלא המשכתי והמשכתי ורק אש עברתי
לא כולם עוברים טסט ראשון ולא עשירי ולא העשרים ומשהו שיהיה בהצלחה אני כאן לדיבורים!
לא כולם עוברים טסט ראשון ולא עשירי ולא העשרים ומשהו שיהיה בהצלחה אני כאן לדיבורים!
היי יקרה לא קרה כלום זה קורה אף אחד לא עובר בטסט ראשון בסוף כולם מצליחים אני נכשלתי כבר שתי טסטים אל תדאגי בסוף כולם עוברים
רוב האנשים לא עוברים טסט ראשון .. בידיו לפני איזה שבועיים וקצת . היה לי טסט ראשון ולא עברתי ומזה התבאסתי
אבל זה גם בגלל לחץ כי זה היה. הפעם הראשונה שלי ולא ידעתי למה לצפות.
היום שילמתי אגרה לטסט שני ואני ממש מקווה שאני אעבור . כי אני יודעת למה אני מצפה
קיצר אין לך מה להיות עצובה, ואל תוותרי.. בסוף לכולם יש רישיון
בהצלחה
אבל זה גם בגלל לחץ כי זה היה. הפעם הראשונה שלי ולא ידעתי למה לצפות.
היום שילמתי אגרה לטסט שני ואני ממש מקווה שאני אעבור . כי אני יודעת למה אני מצפה
קיצר אין לך מה להיות עצובה, ואל תוותרי.. בסוף לכולם יש רישיון
בהצלחה
בסוף כולם עוברים!! מבטיחה לך. הרגשתי כמוך ובסוף עברתי רביעי ועכשיו אני חופשיה להגיע לכל מקום. בטסט הבא אל תחשבי על כמה שאת חייבת לעבור, תתרכזי בלהעמיד פנים שזו סתם נסיעה, תחשבי שהבוחן הוא חבר טוב ותדמייני שהוא מכוון אותך למקום שאת אוהבת. בלי הלחץ זה הרבה יותר קל.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם!!! עודדתם אותי מאוד ❤ מעריכה כל תשובה כאן והלוואי שהיו לי עוד פרחים
תודה רבה לכולכם!!! עודדתם אותי מאוד ❤ מעריכה כל תשובה כאן והלוואי שהיו לי עוד פרחים
אנונימית