4 תשובות
בטח שכן אבל זה חייב להיות הדדי. אם אחד הצדדים יתחיל להתרחק ויקח מרחק זה לא יעבוד
יכול להיות, אני עם חבר שלי מגיל 16, הכרנו בתיכון.. אנחנו כבר בני 20 והמצב ביננו טוב אז לא רואה סיבה שלא נתחתן באיזשהו שלב
כן
אם זה אהבת אמת של פעם בחיים
באותו הנושא: