14 תשובות
שאת עסוקה היום ובכללי למה הוא ממהר הכל טוב לא תברחי לשום מקום
תגידי שזה מהר לך מידי ואת צריכה עוד זמן
אנונימי
שקודם כל תמשיכו לדבר פה ואחרי זה נראה לאן זה מתקדם
אנונימית
שואל השאלה:
רשמתי לו "קצת מהר מדי להיפגש "
אנונימית
תגידי לו את האמת - את רוצה לדבר יותר ולהכיר יותר לפני שנפגשים. לגיטימי מאוד.
תקשיבי לי, את לא חייבת לאף אחד שום דבר.
אם את לא מרגישה בנוח עם משהו או שאת לא מעוניינת להפגש איתו אל תעשי את זה. אל תכנעי ללחץ ותעשי דברים רק כשאת מוכנה להם.
בכללי לפגוש אנשים שאת לא מכירה מהאינטרנט זה ממש מסוכן. אם לא דיברתם בוידאו, שמעת את הקול שלו או שאתם מכירים תקופה מסויימת ואת בטוחה שזה הוא שלא תעזי לפגוש אותו.
שואל השאלה:
יצאתי בסדר? הוא רשם לי שעם הרבה בנות הוא נפגש מהר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מהעיר שלי יצא לי לראות אותו ברחוב אבל בכל זאת אני לא מכירה את הבן אדם אבל אני מרגישה שונה כי מלא בנות כן נפגשות ולא מפחדות מהסיטואציה ואני כן
אנונימית
תגידי לי "אני לא כמו שאר הבנות (;"
אז את לא הרבה בנות... יצאת בסדר גמור את לא חייבת להיפגש איתו אם את לא רוצה, בטח שלא דיברתם רק יום אחד
אנונימית
שואל השאלה:
הוא רושם לי עכשיו כולה נפגשים יושבים חצי שעה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לרשום?
אנונימית
שואל השאלה:
לרשום "טוב בכל אופן אני לא אעשה משהו שלא מתאים לי לעשות" ??
אנונימית