5 תשובות
אני אוהבת ממש קומיקסים וסרטים, הסדרות פחות, אבל עומדות לצאת שנה הבאה סדרות ממש טובות.
הדבר הכי טוב שקיים ביקום.
מת על מארוול
חובבת מושבעת של מארוול, ראיתי את הסרטים, קראתי קומיקסים, יש לי בגדים שלהם, פופים וכו'..
טובים מאוד בסרטים
בסדרות פחות אבל יש להם כמה סדרות מאוד טובות כמו the punisher