6 תשובות
שואל השאלה:
אני דיי בחרדות מאז שאכלתי.. יש מצב כזה שאכלתי בשר באמת?
לא חושבת
בטח זה ביונד מיט חחח
אני טבעונית הרבה זמן וזה קרה גם לי, אני אסביר: בעיקרון זה קצת פסיכולוגי משום שהקציצה נראת ממש דומה לבשר, עוד משהו זה שרוב התבלינים ששמים בקציצות בשר שמים גם בקציצה הטבעונית/צמחונית וזה מה שגורם לך להרגיש שזה לא טבעוני/צמחוני, אין לך מה לדאוג לא ישימו לך בשר בקציצה טבעונית/צמחונית כי את תוכלי לתבוע אותם כך שהם לא יעשו את זה, מקווה שעזרתי:)
לא. אם לא אכלת בשר הרבה זמן ואחרי זה גם לא הקאת, אין סיבה שתחשבי שזה בשר אמיתי.
חחח הלוואי
אנונימית