6 תשובות
שואל השאלה:
אני דיי בחרדות מאז שאכלתי.. יש מצב כזה שאכלתי בשר באמת?
אני דיי בחרדות מאז שאכלתי.. יש מצב כזה שאכלתי בשר באמת?
לא חושבת
בטח זה ביונד מיט חחח
אני טבעונית הרבה זמן וזה קרה גם לי, אני אסביר: בעיקרון זה קצת פסיכולוגי משום שהקציצה נראת ממש דומה לבשר, עוד משהו זה שרוב התבלינים ששמים בקציצות בשר שמים גם בקציצה הטבעונית/צמחונית וזה מה שגורם לך להרגיש שזה לא טבעוני/צמחוני, אין לך מה לדאוג לא ישימו לך בשר בקציצה טבעונית/צמחונית כי את תוכלי לתבוע אותם כך שהם לא יעשו את זה, מקווה שעזרתי:)
לא. אם לא אכלת בשר הרבה זמן ואחרי זה גם לא הקאת, אין סיבה שתחשבי שזה בשר אמיתי.
חחח הלוואי
אנונימית
באותו הנושא: