8 תשובות
לפי דעתי הכרת תודה
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
עזרה לזולת
על פי דעתי חירות - אני מאמינה שהאדם ריבון לעצמו , לגופו , לחייו ורכושו ומכך ,אני מאמינה שיש לו זכות לפעול לפי רצונו , ללא התערבות חיצונית (כל עוד הוא לא פוגע בזכויות האחר ) .
כי צריך לבנות חברה שבה עוזרים אחד לשני ולחרטט משהו
הכרת הטוב
סובלנות- לקבל אחד את
השני לא לשפוט לא לגרום לאנשים להתאבד!
כי כשבן אדם מכיר תודה אז זה מראה על אנשויות ועל זה שאנחנו לא מרוכזים בעצמינו ויודעים להעריך דברים טובים