8 תשובות
לפי דעתי הכרת תודה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
עזרה לזולת
על פי דעתי חירות - אני מאמינה שהאדם ריבון לעצמו , לגופו , לחייו ורכושו ומכך ,אני מאמינה שיש לו זכות לפעול לפי רצונו , ללא התערבות חיצונית (כל עוד הוא לא פוגע בזכויות האחר ) .
כי צריך לבנות חברה שבה עוזרים אחד לשני ולחרטט משהו
הכרת הטוב
סובלנות- לקבל אחד את
השני לא לשפוט לא לגרום לאנשים להתאבד!
השני לא לשפוט לא לגרום לאנשים להתאבד!
כי כשבן אדם מכיר תודה אז זה מראה על אנשויות ועל זה שאנחנו לא מרוכזים בעצמינו ויודעים להעריך דברים טובים
באותו הנושא: