2 תשובות
הבגרות היא רק בשביל להתקבל ללימודים אקדמאיים,אחרי זה? מנגבים עם זה את התחת.
זה רק כרטיס מעבר לאוניברסיטה/טכניון.
הבגרות זה רק לאוניברסיטה