התחברות
הרשמה
גם אתם חושבים שהוואסה ממאמאמו ממש יפה?
10 בדצמבר 2019, 18:40
Kpop
Mamamoo
קייפופ
להקות
6 תשובות
כן
צ
צוקו
כן
Z
ZOEjo
כן
k
kimdracula
כן
T
Taekookoolove
אין ויכוח
m
moonchild_
ברור
K
Kpop_love
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אבא ואבא/אמא ואמא?
אם אמא שלי מרוויחה בחודש 50,000 אתם חושבים שזה קצת?
אמא שלי מרביצה לי, למה אתם חושבים שהיא מרביצה לי?
בכנות אתם חושבים שזה מוזר שאני הולכת לקנות בגדים עם אמא שלי?
מה חושבים על אמא שמביאה בעיטה לילדה שלה שהיא בת 8?
אתם חושבים שאבא ואבא או אמא ואמא זאת משפחה?
מה חושבים על אמא שמרביצה לילדה שלה כשהיא בת 8?
מה אתם חושבים על אמא שצועקת על הילד הקטן שלה שבוכה בגלל שהוא עם חום וחולה.?
מה הייתם חושבים על ילדה בת 16 שדקרה את אמא שלה?
איזה עדה זה השם משפחה וואסה?
אתם חושבים שזה בסדר שלקחתי לאמא שלי 10 שקל מהארנק?