3 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה אם יש אנשים שיסבלו מהפרעת האכילה הזו וזה לא יבוא לידי ביטוי קיצוני בגוף שלהם.
הכוונה אם יש אנשים שיסבלו מהפרעת האכילה הזו וזה לא יבוא לידי ביטוי קיצוני בגוף שלהם.
אנונימית
אנורקסיה זאת הפרעה נפשית והיא לא קשורה למבנה גוף.
כולם יכולים להגיע לאנורקסיה, זה מחלת נפש.
באותו הנושא: