20 תשובות
די לחפש גזענות בכל דבר ועניין.
כל אחד והטעם שלו וזהו
כל אחד והטעם שלו וזהו
מה הבעיה לצאת עם אתיופי?
לא מבין מה רע באתיופיות
מי נראה כמו מרוקאי או מעורב? רוב האתיופיות בהירות זה לא אומא שנראות מרוקאיות או מעורבות. לכהות וגם לבהירות יש אותם פנים
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור גזענות? אתה לא יכול להיות גזען נגד חצי עדה אני פשוט אומרת שאם כבר אתם אומרים תגידו תאמת
מה קשור גזענות? אתה לא יכול להיות גזען נגד חצי עדה אני פשוט אומרת שאם כבר אתם אומרים תגידו תאמת
אנונימית
אני לא הייתי יוצא עם מישהי כהה מדי, זה כן. פשוט לא נמשך לזה. אבל דווקא באתיופיות יש משהו מושך כזה, אז כן הייתי יוצא עם אחת כזאת
ודווקא רוב הזוגות המעורבים שראיתי האתיופית היא אתיופית כהה בשביל אתיופית
אנונימית
שואל השאלה:
וכולם לא אוהבים את הכהות רק את הבהירות
וכולם לא אוהבים את הכהות רק את הבהירות
אנונימית
אני היה לי קטע עם אתיופית
אנונימית ממש לא להגיד לך גם למה? כי אצל אתיופיות זה לא משנה אם היא בהירה או כהה היא יפה. הפנים אותם פנים והפנים יפות עדינות
אם את מתכוונת לאתיופיות שהן ברייה זה משהו אחר.. ואיתן גם אתיופים אמיתיים לא יוצאים
אם את מתכוונת לאתיופיות שהן ברייה זה משהו אחר.. ואיתן גם אתיופים אמיתיים לא יוצאים
אנונימית
התכוונתי אנונימית שואלת השאלה
אנונימית
^נכון גם אני ראיתי הרבה זוגות מעורבים שהאתיופית היא כהה יחסית, אפילו ראיתי כאלה שיוצאים עם אתיופיות שנראות כמו אנשים מאפריקה חח כנראה הלבנים אוהבים את זה כי זה ממש שונה
אנונימית
^נכון ושואלת השאלה אם מישהו אמר לך שהוא יצא עם אתיופית אבל רק בהירה אז שתדעי שאף אתיופית לא תצא איתו עם משפט כזה ואצל אתיופיות באמת הצבע לא משנה כולן יפות זה לא שלבהירות או כהות יש פנים אחרות, לכולן אותם פנים עדינות
אנונימית
שואלת השאלה אני בהלםםםםם!!!!!
לפני מלא זמן אני שאלתי למה נצים יוצאים רק עם אתיופיות כהות!!
סימן שכל אחת ראתה משהו אחר.
זה הוכחה שלא משנה הצבע
לפני מלא זמן אני שאלתי למה נצים יוצאים רק עם אתיופיות כהות!!
סימן שכל אחת ראתה משהו אחר.
זה הוכחה שלא משנה הצבע
אנונימית
וואי שמעי זה הטעם של האנשים
יש כאלה שיוצאים גם עם כהות
מה זה אתה לא יכול להיות גזעני לחצי עדה
לא לצאת עם מישהי בגלל המראה שלה זה כי אין משיכה
תפסיקי לחפש להתמסכן ולהגיד שכולם גזענים
יש כאלה שיוצאים גם עם כהות
מה זה אתה לא יכול להיות גזעני לחצי עדה
לא לצאת עם מישהי בגלל המראה שלה זה כי אין משיכה
תפסיקי לחפש להתמסכן ולהגיד שכולם גזענים
^ מישהי אחת שאלה את זה ואת בוחרת להגיד תפסיקו להתמסכן? רואים שאת מתה שנרגיש נחותים, אבל צר לי לבאס אותך אנחנו לא מרגישים ככה וגם לא נרגיש. בטח לא בגלל ישראלים שכל העולם שונא
אנונימית
לשואלת השאלה
למשל טהוניה היא כהה והיא אחת היפות
יש ויש
את כנראה כהה אז את מרגישה ככה כי לעולם לא היית בצד השני
למשל טהוניה היא כהה והיא אחת היפות
יש ויש
את כנראה כהה אז את מרגישה ככה כי לעולם לא היית בצד השני
נשבעת ביקר לי שלא נגעתי בכלום
^ את שינת את זה. את רשמת תפסיקו
אנונימית
^תפסיקי להפוך אותי למכלילה
כתבתי תפסיקי
עריכה: מרוב שאת חושבת שכל העולם גזעני ומכליל המוח שלך קרא באופן אוטומטי תפסיקו למרות שבברור כתבתי תפסיקי
כתבתי תפסיקי
עריכה: מרוב שאת חושבת שכל העולם גזעני ומכליל המוח שלך קרא באופן אוטומטי תפסיקו למרות שבברור כתבתי תפסיקי
באותו הנושא: