7 תשובות
מי לא עשה את זה
למה את מצלמת אם הם צילמו
אנונימית
את בנאדם דיי מגעיל
אנונימי
המטריד את המטריד פטור.... :)
אוקיי זה סתם מוזר וחולני לדעתי
זה דוחה רצח מצטערת אבל למה את עושה את זה ???
למה אז בשביל מה את מבקשת את זה
זה ממש לא מוזר
באותו הנושא: