3 תשובות
מרגישה שאני כתבתי אתזה.. וואו
מזדהה איתך רצח, מחכה לראות מה יגיבו שאוכל לפעול כמוך..
איך הן פוגעות? מה זה עושה לך? אני יכולה לעזור אם תגידי לי מה זה עושה
שואל השאלה:
מעוות לי את התווי פנים לא סימטריות/נפוחות יש לזה טיפול אבל זה ייקח זמן... קשה לי לצאת מהבית ככה
אנונימית