6 תשובות
תמציאי תירוץ,לא חסר נו באמת.
שאת לא מרגישה טוב
ובתכלס זה נכון.. פשוט רגשית
או שתגידי לה את האמת, דיי בטוחה שהיא תבין כי לגיטימי שיש דאונים
תגידי שאת לא מרגישה טוב אם לא בא לך לשתף
כאבי מחזור איומיים
אנונימית
שאת לא מרגישה טוב שכואבת לך הבטן/הגרון/ האוזניים
ממש חסר תירוצים..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בטח אם אני אגיד שאני לא מרגישה טוב יתקשרו לאמא שלי וישאלו אותה
אנונימית