6 תשובות
אם יש לי ספורט אז אני אשים טייץ, בגדול אני מעדיפה ללכת עם ג'ינס כי זה יותר נעים וחם, אבל לא כי זה פדיחה
לא פדיחה לשים טיץ בחורף
אין קשר לפדיחה.
אני שמתי טייץ אתמול ואני שמה בדכ בחורף טייץ
אני שמתי טייץ אתמול ואני שמה בדכ בחורף טייץ
אני שמה, לא קר או חם לי איתם ובאמת אין להם עונה לפי דעתי.
כן. אני עכשיו עם טייץ בחוץ
אם אני שמה טייץ זה מתחת למכנס רחב או טרנינג
קר רק עם טייץ
קר רק עם טייץ