4 תשובות
תתרגלי עוד
לדעתי תתרגלי עוד כמה, גם אם לא היו לך טעויות אני הייתי עושה לפחות עוד שניים שלושה, אבל יפה, בהצלחה:)
תתאמני עוד קצת, עד שיהיו לך פעמיים רצופות בלי טעיות בכלל
לתרגל עוד לא יזיק❤