6 תשובות
את לא.
את לא
את לא פחות טובה מאף אחד.
זה סתם סטיגמה מטומטמת
את לא
את פחות טובה כי ככה את
מי אמר?
את לא פחות טובה מאף אחד.
באותו הנושא: