6 תשובות
לא אבל פעם אחת היה חרדי באיזור הגיוס...
שואל השאלה:
וזה לא סתם לצאת מהשגרה אני בחיים לא יצאתי ככה מהבית בחיים לא הייתי בשום טיול שנתי
וזה לא סתם לצאת מהשגרה אני בחיים לא יצאתי ככה מהבית בחיים לא הייתי בשום טיול שנתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מתרגשת אני פשוט בדיכאון כבר חודשיים
אני לא מתרגשת אני פשוט בדיכאון כבר חודשיים
אנונימית
זו תגובה הגיונית לחלוטין, זה למרוט אותך מהשגרה שלך לתוך שגרה תובענית, מעייפת ושוברת נפשית.
אני באופן אישי לא התרגשתי.
אני באופן אישי לא התרגשתי.
אני מכירה שתיים שהיו ככה את לא היחידה
ולשתיהן זה עבר כשהנן התגייסו והיה להן טוב יותר ממה שהן ציפו
ולשתיהן זה עבר כשהנן התגייסו והיה להן טוב יותר ממה שהן ציפו
באותו הנושא: