8 תשובות
אין לי ואף פעם אל היה לי :(
כל הזמן.
זאת בעיה כשהקראש הוא החבר הכי טוב שלך.
אין לי קראש שיט
כן כנראה הוא בקטע שלך
שואל השאלה:
כתבת את זה בציניות??
אנונימית
כן יותר מדי בזמן האחרון
אני לא יודעת אם זה בשביל להראות לי שהוא לא שונא אותי או שזה אמור להראות לי משהו
אנונימית
זה בדיוק מה שקורה לי בזמן האחרון. הוא כאילו מציק לי עם חיוך חצי ערמומי חצי חמוד כזה, ואני דיי אוכלת סרטים על מה זה אומר..
אנונימית
ממש לא בציניות, קראתי על זה פעם באינטרנט ואת יכולה לשאול כל אחד.
אם מישהו סוג של מציק לך בשביל שתתני לו יחס ומתנהג אלייך בו זמנית חמוד הוא בדוק בקטע שלך.