6 תשובות
מציקים לה ורע לה בכל מקום שאליו היא הולכת, אז היא חותכת את עצמה ומנסה להתאבד.
על בריונות
היא לא מבינה שהיא באמת מושלמת ויותר טובה ממה שהיא חושבת שהיא, פשוט נמאס לה מהכול כבר מאיך שכולם מתייחסים אליה והכול
אז היא מנסה להתאבד, ואז רק אחר כך היא מבינה מי היא באמת
אז היא מנסה להתאבד, ואז רק אחר כך היא מבינה מי היא באמת
זה כאילו מראה סיפור על ילדה שמגיל קטן התייחסו אליה מגעיל ונידו אותה כי היא הייתה שונה מכולם, ואפילו אמא שלה התייחסה אליה מגעיל והחריכה אותה לשנות את מה שהיא לובשת ולהוריד את האיפור שלה. אחרי זה גם רואים שהיא הולכת לחנות בגדים וכולן שם רזות ורק היא לא והן צוחקות עליה ויורדות עליה. כל הדברים האלה גרמו לה לחתוך ורידים, לחלות באנורקסיה ולגזור לעצמה את כל השיער. הדבר שהחזיק אותה בכל החיים היה ציור ולקראת הסוף רואים שהיא עובדת על ציור ובסוף גם פותחת תערוכה, ושם היא גם פוגשת את בעלה. בסוף רואים שהיא מתעוררת באמצע הלילה והולכת לחדר של הילדה שלה ומלטפת אותה ואומרת לעצמה you are perfect to me
סורי על החפירות פשוט דיי תיארתי את כל הקליפ חח
קליפים של פינק בדרך כלל לא ברורים אוו בלי סיבה אבל השיר הזה מאוד ברור כי בשיר מסופר על ילדה שהיו מציקים לה מגיל קטן ולא יהיוה מזמינים אותה למסיבות ובמקום היא הייתה מציירת ואז התחילה להתאפר ולהתלבש כמו אימו וחשוף ואמא שלה לא אהבה את זה והם רבו והיא הייתה מקבלת צייונים רעים והיא היתה מלאה ולא היוה לה חברות והיא גנבה שימלה מחנות ואז היא חרטה על עצמה וחטחה את עצמה וגזרה את השיער שלה ואז המשיכה לצייר והייתה לה תערוכת אומנות שלה והמון אנשים אהבו את זה ואז מישהו התלהב ממנה והיא התחתנה ויש לה ילדה והיא נזכרה שזה בגלל הדובי והיא הביא את זה לבת שלה