9 תשובות
בעיקרון כמה שיותר מוקדם, כדי לסיים עם זה. כיתה ו-ז זה הגיל הכי מומלץ.
חטיבה
12-13-14 לדעתי אבל זה בסדר גם קצת אחרי ולפני
xm1
כמה שיותר מוקדם אני מכיר ילדה שהיה לה גשר בכיתה ד עד ו
בגדול מתי שהרופא שיניים ימליץ
חטיבה
הכי מוקדם שאת יכולה
12 והלאה
אחרי שכל השיניים מתחלפות, זה לא יעזור לשים גשר כשיש עדיין כמה שיני חלב....