13 תשובות
לא בכלל לא
לא.
נראלי שזה יהיה לך טוב
לא
יש לי חבר בגיל 18 שעכשיו עושה גשר.
לא, זה בדיוק הגיל.
ממש לא יש כאלה שעושים ה60
לא, אני עשיתי ליפני שנה כי לא רציתי אחרי הצבא כי לא בא לי לתקע עם זה להמשך החיים
ממש לא, אני גם עשיתי גשר לא מזמן.
לא מאוחר
אני עשיתי בגילי הזה ועכשיו אני עושה שוב כי השיניים חזרו למצבם הקודם, ואני בן 18
ממש לא אף פעם לא מאוחר❤
לא ממש לא, כל אחד והקצב שלו. גשר אמורים לעשות אחרי שכל השיניים מתחלפות ואין לזה גיל מסוים. חוץ מזה יש אנשים שעושים גשר בגילאי 20+... את תמיד יכולה לעשות
באותו הנושא: