10 תשובות
תורידי את האפליקציה "רכבת ישראל", היא ממש תעזור לך לדעת מתי יש לך רכבת ואם צריך להחליף ואם כן אז איפה, והיא גם אומרת לך מה מספר הרכבת ומאיזה רציף לקחת אותה.
כשאת מגיעה לתחנת רכבת תגשי למכונות ותרכשי הסדר נסיעה או שתגשי לאחד הפקידים בדלפק שיעשה ותשלמי לו.
אחר כך תלכי לפי השלטים לרציף שממנו את לוקחת את הרכבת ובכל רציף יש לוח שאומר איזה רכבות מגיעות אז תסתכלי לפי היעד של הרכבת והמספר שלה ותראי שאת ברציף הנכון
כשאת מגיעה לתחנת רכבת תגשי למכונות ותרכשי הסדר נסיעה או שתגשי לאחד הפקידים בדלפק שיעשה ותשלמי לו.
אחר כך תלכי לפי השלטים לרציף שממנו את לוקחת את הרכבת ובכל רציף יש לוח שאומר איזה רכבות מגיעות אז תסתכלי לפי היעד של הרכבת והמספר שלה ותראי שאת ברציף הנכון
אנונימית
את נכנסת לתחנה
וקונה כרטיס עם לא באלך להסתבך עם מכונה פשוט לכי לאלה שמוכורות בקופה
את אומרת לה לאן את נוסעת והיא צגיד לך לאיזה רציף
תחפשי שלט או משהו שרשוםאת המספר של הרציף הזה ולכי לשם
תחכי לרכבתתעלי
ושהיא תגיד את השם שלהתחנה שלך תירדי
וקונה כרטיס עם לא באלך להסתבך עם מכונה פשוט לכי לאלה שמוכורות בקופה
את אומרת לה לאן את נוסעת והיא צגיד לך לאיזה רציף
תחפשי שלט או משהו שרשוםאת המספר של הרציף הזה ולכי לשם
תחכי לרכבתתעלי
ושהיא תגיד את השם שלהתחנה שלך תירדי
אנונימית
קונים כרטיס לעיר שאת נוסעת אלייה ויש רציפים לפי הכרטיס שקנית את עולה לרציף יש כמה מחירים. חופשי יומי כרטיס נייר וכרטיס ברב קו וזה מאוד נוח וקל תשאלי או תבדקי איזה רכבת ורציף את צריכה לעלות שם התחנה שאת יורדת ושיגידו את השם תרדי אם את נוסעת לתל אביב יש מלא יציאות מהרכבת וזה טיפה מסובך אז תשאלי אנשים..
שואל השאלה:
איך אני משלמת עם רב קו?
איך אני משלמת עם רב קו?
אנונימית
נותנתלה את הרב קו והיא תחייב
שואל השאלה:
לפקידות שיושבות שם?
לפקידות שיושבות שם?
אנונימית
את שמה את הרב קו במכונה (יש סימון איפה לשים אותו) ואז את לוחצת על "טעינת ערך צבור" והמכונה טוענת את הנסיעה על הרב קו. ואז את פשוט שמה את הרב קו על המסך במעברים שנפתחים וזה יפתח לך
אנונימית
שואל השאלה:
ואי ממש עזרתן לי! תודה!
ואי ממש עזרתן לי! תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
רגע יש כמה יציאות בכל תחנת רכבת? נגיד אני נוסעת לאשדוד.... יש כמה יציאות?
רגע יש כמה יציאות בכל תחנת רכבת? נגיד אני נוסעת לאשדוד.... יש כמה יציאות?
אנונימית
לרוב יש רק יציאה אחת אני יודעת שרק בתל אביב יש כמה יציאות לכמה רחובות כי יש שם איזה 6 רציפים וזאת תחנה ענקית
אנונימית
באותו הנושא: