5 תשובות
כן קרה לי
לא, אני לא כותבת את השם שלי בסוף המחיקה.
אמנם כן פנו אליי לערעורים על מחיקת תשובות ושאלות אחרות, אבל לא כאלו שאני מחקתי.
אמנם כן פנו אליי לערעורים על מחיקת תשובות ושאלות אחרות, אבל לא כאלו שאני מחקתי.
בתור נאמן לשעבר, מיליארד פעם פנו אלי כדי לערער וכדי לריב.
הם הכי אוהבים לעשות את זה
הם הכי אוהבים לעשות את זה
בתור נאמנה לשעבר, אם אני לא טועה זה קרה לי פעם אחת
אממ משתמש אחד ספציפי שבאופן קריפי ביותר היה יודע איזה נאמן מחק מה ופונה אליו לעירעורים בשביל משתמשים אחרים.
חוץ ממנו לא היה לי מקרה כזה.
חוץ ממנו לא היה לי מקרה כזה.