13 תשובות
כמו זה?? זה ענקי אם אני הייתי רואה את זה על מישהו אני לא הייתי אוהבת את זה ,אבל אם את אוהבת sooo good luck
G1
שואל השאלה:
האמת שהתכןונתי לרוחב וממש ממש קטן
כשאמרתי כמו זה התכוונתי לציור בכללי
אנונימית
לא ממש התחברתי בעצמי... אבל לדעתי אם את עושה, לא לעשות את הבטריה לאורך, אלא לרוחב
לא אהבתי ולא הבנתי את הפואנטה
ואלה חרוש
סתמי. מסר חסר משמעות. יעבור לך מזה מהר.
שואל השאלה:
למה חסר משמעות? בשבילי יש לזה משמעות

ולמה חרוש בחיים לא ראיתי אצל אף אחד ופרפר או שמש יותר חרוש
אנונימית
מכוער, טיפשי, אינפנטילי ולא מצחיק
חרוש כי ראיתי לפחות שלושה אנשים עם הקעקוע הזה
שואל השאלה:
זה לא אמור להיות מצחיק..
ו3 זה לא הרבה יחסית לכל האלה החרושים שבגיל 16 עושיפ פרפר
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן זה יהיה לרוחב
אנונימית
יפה, לדעתי לעשות את הציור של הבטריה לרוחב ולא לאורך