57 תשובות
לא
לא.
לצערי אובססיבית לזה
לפעמים
לא
חחח לא.
כן
לא מה אין לי חיים
לא
לא אבל לפעמים כן
אף פעם
כן לצערי הרב
רק מסתכלת? ממש אובססיבית לזה.
לא
כן כי אני בדיאטה אבל מצטערת על זה , זה נהיה אובססיבי ופשוט אל תכנסו לזה
לא
בכלל לא, אני אישית על החלבונים כי אני צריך לאכול הרבה חלבונים
לפעמים
אני סופרת אותן אבל אני לא שולטת בכמות שאני אוכלת אותה
לא
כן
כן
מדי פעם
פעם הייתי אובססיבית לזה
הצלחתי לשחרר מזה
מדי פעם
פעם הייתי אובססיבית לזה
הצלחתי לשחרר מזה
איך אפשר להפסיק בכלל?
לא.
כן
לצערי כן
לצערי הרב זו אחת מהאובססיות שלי
לא
לא, זה הרגל לא בריא.
כן
לא
בכלל לא
לא, שונאת שאומרים לי כמה קלוריות יש בדברים שאני אוכלת, תנו לי לאכול בשקט חאלס
לא, זה סתם מיותר.
כן, התחלתי לפני חודש לחשב קלוריות
קצת אבל רק כי אני מתעניין לא כי אני סופר...
לא
לא
אנונימית
לא
נופ
לפעמים מסקרנות אבל בדרכ לא
לא
כן...מנסה לא לעבור את ה500 ביום
כשאני בחיטוב אז כן אבל נגיד עכשיו אני משתדלת שלא למרות שזה קשה
את האמת? לא.
לא וזה לא מעניין אותי חחח אני לא משמינה
כן תמיד, אבל לא מתייחס לזה
אנונימי
לפעמים אבל סתם לכיף לא בשביך למדוד כמה לאכול :)
לא, מה שחשוב זה הערך התזונתי של המאכלים שאוכלים. שרוב האוכל יהיה מזין ובריא לגוף, וגם ממש מעט יהיה ג'אנק פוד וכאלה
לפעמים, מתוך סקרנות. לא שאני בונה את התפריט שלי על פי זה.
לא
אני מסתכלת על הכמות לא על הקלוריות.
אני מסתכלת על הכמות לא על הקלוריות.
באותו הנושא: