7 תשובות
חשובה מבחינת מגמות
לא חשובה מבחינת בגרויות, הבגרויות הפנימיות מתחילות ב י' וזה מה שבאמת חשוב
לא חשובה מבחינת בגרויות, הבגרויות הפנימיות מתחילות ב י' וזה מה שבאמת חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
אין לנו מגמות עדיין ,ומה אני אעשה אני גרועה בלימודים ונעדרת הרבה
אין לנו מגמות עדיין ,ומה אני אעשה אני גרועה בלימודים ונעדרת הרבה
אנונימית
7
אז אל תקחי את זה קשה. מניסיון לי היה ממוצע 60 בכיתה ט' אף אחד לא באמת מסתכל על התעודה הזאת.
אבל ממליצה לך לפחות לנסות להשתפר כי ההמשך יהיה הרבה יותר קשה מבחינת בגרויות ועומס לימודי.
בהצלחה!
אבל ממליצה לך לפחות לנסות להשתפר כי ההמשך יהיה הרבה יותר קשה מבחינת בגרויות ועומס לימודי.
בהצלחה!
אנונימית
3 היא משפיעה רק על השיבוץ יחידות בתיכון והמגמות, מעבר לזה לכיתה ט אין השפעה כמעט בכלל.
באותו הנושא: