3 תשובות
שואל השאלה:
כבר הלכתי עם זה בבוקר היה לי קר רק בידיים
כבר הלכתי עם זה בבוקר היה לי קר רק בידיים
אנונימית
תכלס לא מוזר פשוט יהיה לך קפוא
לא יהיה קר?
באותו הנושא: