תשובה אחת
אני ההפך הגמור ממך, חורף זה ההרגשה היחידה שנותנת לי לקום בבוקר.
הכי כיף.
תשתי קפה וצאי מהבית בחיוך, אל תהיי מדוכאת זה אווירה כיפית לדעתי
הכי כיף.
תשתי קפה וצאי מהבית בחיוך, אל תהיי מדוכאת זה אווירה כיפית לדעתי
באותו הנושא: