התחברות הרשמה

אחרי דבר כזה איך אפשר לשרת בצבא???

אני בצבא בתקן של נהג
בבסיס פתוח בקרייה עושה יומיות..

מראשון עד חמישי

מ 8:00 עד14:00

ופעם אחת סגירה
מ 8:00 עד 17:00

קובעים את הסגירה בכך ש בכל סופש כל נהג בוחר יום של סגירה.. וככה קובעים סגירה.

ואני קיבלתי השבוע ריתוק 7 ימים בגלל השיער הארוך שלי ..

ועכשיו המפקד האישי שולח הודעה בקבוצה. ואני

רואה שאני סוגר כל השבוע מ 8:00 עד 17:00

שאלתי אותו מדוע והוא ענה לי לפי השיקולים האישיים שלו הוא החליט כוכה וגם.. ולגבי הסידור זה חלק מהריתוק..

יש היגיון?
אפשר לפנות למישהו??

באלי בכלל לצאת מצהל! סתם שורף שנתיים ושמונה וגם מבזבז כת כל העצבים אין לי כוח באמת
7 בדצמבר 2019, 21:15
חייליםגיוסתפקידיםשירות צבאיצה"ל    
3 תשובות
נראה לי שזה אפשרי בגלל הריתוק
ה
הוקוס פוקוס תיחנקו מקוקוס.(בת)
בצהל בכללי אין הגיון...
תוציא פטור שיער בשביל לא להסתבך עם ריתוקים
r
r.o.t.e.m
תשיג מסמך שמאשר שאתה אוטיסט/חולה נפש מפסיכיאטר ויתנו לך לצאת מהצבא
נ
ניסו הזגג(ית)
באותו הנושא:
שמתי לב שיש כאן מלא דתיים ודתיות האם אתם הולכים לשרת בצבא?
מה תחשבו על מישהו שלא רוצה לשרת בצבא שאין לו סיבה רפואית\נפשית?
במה אתם משרתים/ שירתתם/ תרצו לשרת בצבא?
איפה אתם משרתים בצבא או איפה תרצו לשרת
עם אני עובר לגור בחול 4 שנים אני צריך עדין לשרת בצבא?
איפה אתם משרתים/מתכוונים לשרת בצבא?
איפה אפשר לשרת בצבא?
מותר לבנות לשרת בצבא ארצות הברית
בנות איפה אתן רוצות לשרת בצבא אבל רק תפקיד של יומיות תודה!
מישהי בהריון יכולה לשרת בצבא?
אתם מתלהבים לשרת בצבא?