5 תשובות
הכל היה בסדר
תזמיני אותי ונהיה 23
תשתדלי להנות עם מה שיש לך..
עם היית מהעיר שלי הייתי באה לעזור
אה ומזל טוב..
נראלי עדיף לבטל ולעשות משהו קטן עם חברות קרובות במסעדה
תהני ממה שיהיה,תבקשי מחברה שתבוא מוקדם יותר תעזור לך לארגן את היום הולדת ושגם את תספיקי להתארגן,או שמקסימום תעשי כמה שיותר מהר לבד,אני בטוחה שמישהו יעזור לך אם תבקשי מאחת החברות.אין לך סיבה להיות ללא חשק
תקחי שתי חברות תתחילו לעשות הכל מוקדם יותר ויהיה בסדר