התחברות
הרשמה
הטלפון שלי עשה ריסטרט מעצמו למה?
7 בדצמבר 2019, 16:09
טלפון
טלפונים
Galaxy
גלקסי
תקלות
2 תשובות
אולי עידכון
ס
סְטִיפְּסִית
כנראה יש בעיה בסוללה והוא נכבה מעצמו כדי לשמור על האנרגייה, ממליצה לך ללכת לבדוק את הסוללה בחנות תיקון
{
{Luna}
באותו הנושא:
יש לכם תמונה של עצמכם במסך נעילה של הטלפון או שלא?
רציתי להשיג מס של חתיך במונית אז החבאתי את הטלפון שלי וביקשתי שיחה התקשרתי לעצמי
הטלפון שלי עושה ריסטרט מעצמו, איך אני יכול לתקן את זה?
אם אני מטעינה את הטלפון כל הלילה זה יכול להרוס את הסוללה של הטלפון עצמו ?
מישהו יודע איך מזהים עם שהזם שיר כשהוא בטלפון עצמו ולא בטלפון אחר?
איך לגרום לעצמי לעזוב את הטלפון וללכת לישון...?
עשיתי לטלפון שלי ריסטרט ועכשיו הוא בלופ אינסופי
טלפון נכבה ונדלק מעצמו - הטלפון שלי (גלקסי 3) כל פעם נדלק ונכבה ועכשיו הוא מראה לי רק את ההתחלה של ההדלקה במשך שעות, מה לעשות?
כשנרשמים לאתר ונותנים מספר טלפון זה נותן עוד התראות לטלפון מלבד האימות עצמו??
הטלפון משנה את עצמו לשעון קיץ?
הטלפון אשכרה זז מעצמו ולוחץ על דברים לבד בלי הפסקה עד שאני לא סוגרת אותו