תכנסו רבתי עם אחת החברות הכי טובות שלי ואני צריכה עזרה דחוף
לפני בערך חודשיים רבתי עם אחת החברות הכי טובות שלי בלי ככ סיבה פשוט התרחקנו וכל אחת התחברה לבנות אחרות (היא לא מהעיר שלי) אנחנו היינו ממש קרובות למרות שאנחנו לא מאותו עיר ונפגשנו קצת פעמים אבל היינו די מדברות על הכל ומשתפות אחת את השניה. היא שלחה לי הודעה ארוכה ובחרתי לא לענות כי כל פעם שאנחנו רבות היא כותבת אותו דבר ולא באמת מתכוונת לזה.. הורדנו אחת לשניה עוקב באינסטגרם וחסמנו בווטסאפ ובאינסטגרם היא התחילה עם זה. אני בטוחה שלא יצאתי בסדר בסיפור אבל היא התחילה להיות חברה הכי טובה של בנות שהיא חפרה לי כמה שהיא לא סובלת אותן.. יש לה עוד מעט יומולדת אתם חושבים שאני צריכה להגיד לה מזל טוב ? אתם חושבים שיצאתי בסדר בסיפור או שאני צריכה לבקש סליחה? ממש דחוף תודה לכל העוזרים