3 תשובות
לא כדאי כל יום..
כאחת שהייתה שמה כל יום זה עשה לי המון קשקשים ודביקות לא מוסברת בשיער..
אפשר זה לא עושה נשירה או משהו אבל זה עושה את השיער מאוד שומני, אני לא ממליצה
נראה לי שכל יום לא כדאי
מקסימום פעמיים בשבוע זה טוב
אני משתמשת בשמן זית