7 תשובות
אני שם,לא כולם שם עבריינים יש כאלה שהם ממש סבבה הבית ספר הכי טוב באשדוד והבית ספר הזה אשכרה מכין אותך לעתיד ונותן לך מקצוע לא כמו כל המקיפים שמתעסקים בחרא
שואל השאלה:
אני מכיר המון שלא התסדרו עם המוסדות חינוך ועברו לשם, הכי טוב באשדוד מאיזו בחינה?
מבחינת הכל אתה לומד מקצוע אין תלבושת אחידה לא כלום היועצת והמנהל מדהימים מכל הבחינות כן יש שם הרבה בעייתים אבל זה לא מפריע לי בכלל
יש ויש אני ממש נהנתי שם המנהל תותח על לגבי הלימוד לא הייתי נותן מאה אבל הם כן רוצים שתצליחי
נשבעת שאין על ציון והייתי נותנת גם עשרת אלפים הבית ספר הזה הציל אותי
כן הוא ממש טוב הבעיה רק שהוא משקיע ממש על הבית ספר והנראות, פחות על המורים (לא אומר שהמורים לא טובים פשוט יש רק מורה לאנגלית אחת שמלמדת ואי אפשר ללמוד ככה)
וואי נשבעת שאני לא סובלת את המורה לאנגלית אמאלה וזה הדדי גם היא לא סובלת אותי חוץ מזה המורות האחרות לא ממש מזיזות לי