12 תשובות
תדבר איתיי
שלח הודעה בפרטי
תדבר איתי
תכתוב הרבה בחברים לעט ואז יכתבו לך בפרטי ואז תמשיכו לדבר עד שלב של אהבה עצמית בקירות, ככה כל החברויות שלי בסטיפס התחילו, אפילו משיחה על נאגטס. תמיד אמרתי שנאגטס עושה טוב לאנשים חחח
תדבר איתי אם באלך חחח
אם זה באמת מה שחשוב לך בסטיפס, נסה להבין איך אתה משיג את זה על פי האמצעים של סטיפס. שאלות מסוימות, לכתוב בקיר של אנשים, לדבר עם אנשים שאתה יודע שיש להם קשר אחד לשני, ולפנות ישירות לאחד מהם
תשלח הודעה :)
עשית לי חשק עז להכיר אותך, שלח הודעה
ויותר בנוגע לשאלה שלך:
כנראה הן לא יוזמות גם כי אולי אתה לא מעניין אותן או שהן שוכחות.. אם זה עוד בתחילת הקשר באמת כדי לך להמשיך ליזום ולעניין אותן, ולאט לאט הן גם יבואו למעצמן. אם אתה רואה שזה לא קורה והן רק מתרחקות, תבין את הרמז, הקשר הזה לא מספיק חשוב להן בשביל ליזום בעצמן, ותחפש מישהי אחרת.
אוכל להעיד למשל על עצמי שגם אם אני ממש מחבבת כאן מישהו, בודדות הפעמים שאני אזום איתו, כי אני פשוט שוכחת או שאין לי מה להגיד לו ואני שונאת שיחות של "היי" "מה קורה" "בסדר".
ויותר בנוגע לשאלה שלך:
כנראה הן לא יוזמות גם כי אולי אתה לא מעניין אותן או שהן שוכחות.. אם זה עוד בתחילת הקשר באמת כדי לך להמשיך ליזום ולעניין אותן, ולאט לאט הן גם יבואו למעצמן. אם אתה רואה שזה לא קורה והן רק מתרחקות, תבין את הרמז, הקשר הזה לא מספיק חשוב להן בשביל ליזום בעצמן, ותחפש מישהי אחרת.
אוכל להעיד למשל על עצמי שגם אם אני ממש מחבבת כאן מישהו, בודדות הפעמים שאני אזום איתו, כי אני פשוט שוכחת או שאין לי מה להגיד לו ואני שונאת שיחות של "היי" "מה קורה" "בסדר".
אני אהיה הסקוואד שלך !
שואל השאלה:
שלום שלום
אתה גיי/בי?
שלום שלום
אתה גיי/בי?
אנונימי
^ כן
וואי שאלה מעולה
באותו הנושא: