9 תשובות
אני גבר, לדעתי זה לא יפה
מאוד תלוי במראה שלך
לדעתי זה פשוט מטופש ולא יפה, אבל לפחות מראה על אומץ ותעוזה
לדעתי זה מכוער
לדעתי זה יכול להיות יפה, אבל תלוי למי
תלוי המראה ובעגיל ויכול להראות מאוד ערסי
אם אם אתה כבר נראה כמו ערס או חצי ערס אני לא ממליצה
אבל אם אתה לא שים עגיל ניתלה זה יפה לבנים
לא יפה
את האמת שאני ממש אוהבת , יש לי ידיד שיש לו וזה דווקא נראה טוב
מושלם!!! אני אוהבת ואם אתה אוהב תעשה אל תחשוב על מה יגידו תמיד יהיו טוקבקים לא טובים
באותו הנושא: